Saisiko olla vaikka tuoretta kahvia/teetä ja hieman täytekakkua, jotta pääsisimme "sinuiksi" toistemme kanssa? Hyvän ruoan ja varsinkin jälkiruoan syömisen lomassa keksii aina jotain juteltavaa vieraampienkin ihmisten kanssa :D
Tällaista kakkua olisi tajolla tälläkertaa, kelpaako?
Kakussa on kahta erilaista täytettä:
-Mustikka-geisha-valkosuklaatäyte & vadelmamarmeladi-geisha-valkosuklaatäyte
Teen nykyisin lähestulkoon kaikki kakuntäytteet jollain tapaa "partaäijä"-jugurttia hyödyntäen...eräs todellinen leipurimestari opetti ja opettaa minulle näitä niksejä...hyvin harva resepti on itse kehittämäni.