Tervetuloa!

Tässä blogissa on kaikenlaista maan ja taivaan väliltä...kaikkea mitä pienen rivitaloasunnon vielä pienemmällä takapihalla tapahtuu :)



Nyt moni varmasti kääntyi jo kannoillaan ajatellen "no mitä mielenkiintoista yksi ihminen voi tehdä takapihallaan"...mutta jos sinua kiinnostaa kivikkopuutarha, kivikkokasvit, varjoisa paikka, hyvä ruoka, hyvät ystävät ja hurtti huumori, niin olen varma, että voimme turista virtuaalipuutarhassani yömyöhään!

perjantai 6. elokuuta 2010

hmmm...vaikea miettiä mistä aloittaisi...

Saisiko olla vaikka tuoretta kahvia/teetä ja hieman täytekakkua, jotta pääsisimme "sinuiksi" toistemme kanssa? Hyvän ruoan ja varsinkin jälkiruoan syömisen lomassa keksii aina jotain juteltavaa vieraampienkin ihmisten kanssa :D

Tällaista kakkua olisi tajolla tälläkertaa, kelpaako?
Kakussa on kahta erilaista täytettä:
-Mustikka-geisha-valkosuklaatäyte & vadelmamarmeladi-geisha-valkosuklaatäyte

Teen nykyisin lähestulkoon kaikki kakuntäytteet jollain tapaa "partaäijä"-jugurttia hyödyntäen...eräs todellinen leipurimestari opetti ja opettaa minulle näitä niksejä...hyvin harva resepti on itse kehittämäni.